Monday, October 20, 2008

Isteri puas, suami bangga... keluarga bahagia

FAKTA

1. 78% wanita tidak merasa puas setiap kali bersama pasangan,namun perasaan itu dipendamkan demi menjaga hati pasangan.

2. 35% kes cerai di Semenanjung Malaysia adalah kerana lemahnya daya seks suami dalam memuaskan naluri seks isteri (cepat klimaks/pancut)

3. Wanita mempunyai 9 nafsu berbanding lelaki hanya ada 1 nafsu.

4. Kegagalan mencapai orgasme lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami gangguan fungsi organ seperti buah pinggang,perut, usus dan urat saraf.

- Dalam sesebuah perkahwinan, hubungan kelamin berperanan penting sebagai prasyarat kpd keutuhan rumahtangga. Sebagaimana firman Allah s.w.t dlm surah al-Baqarah,ayat 187 yg bermaksud :

"isteri2 kamu itu adalah sebagai pakaian bagi kamu,dan kamu pula sebagai pakaian bagi mereka".

Dan firman-Nya lagi dlm surah yg sama ayat 223 yg bermaksud:

"isteri2 kamu adalah sebagai kebun tanaman,oleh itu datangilah kebun tanaman kamu itu menurut cara yg kamu sukai".

- Oleh yg demikian,jika anda mengalami masalah cepat klimaks/ejakulasi pramatang/pancutan mani awal,adalah sangat mustahak bagi anda untuk mencari pendekatan yg sesuai & serasi untuk diamalkan supaya keyakinan diri dpt dipulihkan kembali dan keharmonian rumahtangga berpanjangan.

-INGAT, keluarga adalah tunjang kehidupan kita.Jika isteri mendapat kepuasan,bererti kita telah berjaya menunaikan salah satu tanggungjawab sebagai suami.Sikap ego dan memntingkan diri harus dibuang terus agar rumahtangga diberkati dan dirahmati Allah s.w.t.

* Kepada isteri2 yg merasakan suami anda bermasalah sedemikian tadi juga perlu mencari jalan membantu suami menyelesaikan masalah, kerana dgn membantu suami bererti membantu diri sendiri.Semoga dgn usaha kita ini akan menambahkan keberkatan dari Allah s.w.t dan sama2lah kita berdoa agar dikurniakan zuriat2 yg baik agar dapat menegakkan

No comments: